בכירים במשטרה משבחים את השר והפרוייקטור: "שת"פ מדהים"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בכירים במשטרה משבחים את השר והפרוייקטור: "שת"פ מדהים"

בכיר במחוז צפון של המשטרה לכתב קול חי: "פרוייקטור מירון יוסי דייטש והשר פרוש פועלים כמו כל המשטרה להצלחה חסרת תקדים בהילולת מירון, זו המטרה של כולם. שת"פ בינם למשטרה הדוק מאד כשלכולם מטרה אחת ויחידה. לא זכור דבר כזה מדהים"

צילום: דוד כהן, פלאש 90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ר"ח אייר מגיע, מה שמסמן את הזמן הקרב להילולת הרשב"י במירון. עוד כ-19 יום יגיע הרגע שכולם נערכים אליו הרבה זמן. משטרת ישראל, שר ירושלים ומסורת ופרוייקטור מירון. כבר חודשים שפרוייקטור מירון יוסי דייטש עובד בשטח עם שינויים רבים לקראת הילולת ל"ג בעומר תשפ"ג.

בכיר מאד במחוז הצפון במשטרה אומר לי: "פרוייקטור מירון יוסי דייטש ,הוא אדם מיוחד. הוא והשר פרוש באים במטרה אחת – שציבור העולים למירון יוכל לחגוג בשמחה, ולחזור איש איש ומשפחתו בבטחה. הם מכירים טוב את המגזר החרדי, את הצרכים והדרישות של הציבור ועושים הכל להיטיב להם".

הבכיר מוסיף: "כבר כמה חודשים שאנו עובדים יחד עם דייטש, הוא מבין, יודע, עם ראש על הכתפיים. מכיר את הבעיות וביחד איתנו-המשטרה יש פתרונות. בוא תראה איך זה ששבועיים וחצי לפני ההילולה ובשטח יש כבר הקמת אוהלים. שנים אני מלווה בפיקוד המשטרה את מבצעי מירון, ואף פעם לא היה דבר כזה של הקמת אוהלים – הרבה זמן לפני. זה מראה על מוטיבציה של כולם להצלחת המבצע הכי מורכב של כלל הגורמים הנוטלים חלק בהילולת מירון". במשטרה משבחים מאד את פרוש ודייטש כפי שמסכם זאת מישהו אחר במחוז הצפוני: "לא מעניין אותם כלום, הם רוצים כמו כולם שיבואו כמה שיותר אנשים, שיחגגו את היום הזה, שיוכלו להתפלל כמו שצריך ויחזרו לביתם".

ובתוך כך מי שיפקד על הר מירון בהילולה הוא תנ"צ מני בנימין מפקד ימ"ר צפון, שהיום בטקס במטה הארצי הועלה לדרגת תנ"צ ומונה למפקד יחב"ל. תנ"צ בנימין מלווה את מבצע מירון כבר למעלה מ-20 שנה. הוא מכיר הכל במירון. כל פינה, כל חסידות ובעיקר מכיר טוב מאד את המגזר החרדי. שנה שעברה גם כשהיו בעיות בתוך הציון בשעות אחהצ, ידע לנווט את השוטרים לצאת מהציון ולהיות במעגל החיצוני. גם השנה הוא קיבל את הפיקוד על הר מירון בל"ג בעומר. תפקיד הכי רגיש במירון ,כי כל בעיה שיש בהר ובאזור ההדלקה הוא האיש שצריך לתת פתרונות, ועד היום עשה זאת בהצלחה רבה.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי אמור לאשר בשבוע הבא את תוכניות אישורי מירון, לאחר שממ"ז צפון וקצינים נוספים יציגו בפניו את תוכנית מבצע מירון תשפ"ג ,שכאמור, הרבה מאד אנשים לא עצמו עין כבר תקופה ארוכה והכל במטרה אחת – הצלחת המבצע.



0 תגובות